Bănci și Asigurări

BRD vinde minicarduri pentru plati de mica valoare la metrou si restaurante

11.03.2010, 23:01 28

BRD a lansat un serviciu de plata bazat pe tehnologiacontactless, care permite realizarea de tranzactii de mica valoareintr-un timp foarte scurt prin intermediul unui card de dimensiunimici atasat contului bancar al clientului, au anuntatreprezentantii bancii. Serviciul este disponibil deocamdata doar inCapitala, in cadrul unui proiect-pilot. Introducerea codului PINeste obligatorie doar pentru platile mai mari de 100 de lei. "Prinnoul serviciu poate fi facuta orice plata in limitadisponibilitatilor din cont, dar pentru platile mai mari de 100 delei va fi solicitat codul PIN", a explicat Dana Demetrian, directorexecutiv in BRD-SocGen. In acest moment, noul serviciu estedisponibil in 60 de locuri din Bucuresti, incluzand restaurantelePizza Hut si KFC, dar poate fi folosit si pentru accesul la metrouin statiile Piata Romana si Universitate. In cadrulprogramului-pilot 1.500 de clienti BRD vor putea folosi tehnologiacontactless fara niciun cost de administrare. Costul standard deadministrare a produsului este de 25 de lei pe an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO