Bănci și Asigurări

Clienţii BCR îşi fac asociaţie, ca să îşi apere mai bine interesele

Autor: Liviu Chiru

31.10.2010, 23:37 13

Clienţii BCR înregistraţi în grupul constituit pe yahoo! dupăaplicarea Ordonanţei 50 intenţionează să bună bazele unei asociaţiicu statut juridic, care să le reprezinte interesele în raport cuterţii. "Prin asociaţie putem lupta mult mai uşor împotrivanedreptăţilor băncilor", potrivit anunţului trimis membrilorgrupului. Aceasta ar fi prima asociaţie a clienţilor din zonaserviciilor financiare constituită pe plan local şi ar putea fi ocontrapondere în faţa asociaţiilor jucătorilor din domeniu.

Spre exemplu, bancherii au o organizaţie profesională - AsociaţiaRomână a Băncilor, care are rol de lobby pentru a reprezentainteresele industriei. Pe pieţele mature, dar chiar şi îneconomiile emergente, cum este Polonia, organizaţiile clienţilor auun rol important în consilierea consumatorilor de serviciifinanciare sau chiar în medierea conflictelor cu băncile, la nivelindividual.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO