„Am observat că lumea s-a îndreptat spre digital, dar cu toţii am realizat că în spatele lumii digitale sunt oameni care trebuie să fie pregătiţi să înţeleagă transformările prin care trecem cu toţii. Nu a fost o temere de a te adapta la zona aceasta digitală, dar nu eram toţi pregătiţi.“
Comportamentul clienÅ£ilor a început să se schimbe, iar acest lucru s-a observat printr-un procent de clienÅ£i, de peste 50 de ani, care fac tranzacÅ£ii online, ceea ce înseamnă că această distriÂbuÂÅ£ie de vârstă nu se mai limitează la vârsta de 50 de ani, ci ÅŸi peste, a spus Dana Dima, viceÂpreÂÅŸeÂdinte retail ÅŸi private banÂking BCR, în cadrul unei conferinÅ£e.
„Ştim cu toÅ£ii că au existat staÂtistici că în 2020 piaÅ£a a crescut cu 32% pe zona digitală, însemnând aproÂxiÂmativ 10% din vânzările din retail. ÃŽn general, în piaţă există vânzări de retail, nu vorbim de banking, ci în general. Din totalul acestor vânzări, 10% s-au întâmplat în mediul online. Asta înseamnă o creÅŸtere faţă de 2019. Ce s-a observat este că nu vorbim de o creÅŸtere efectivă, ci de un comportament al clienÅ£ilor. Astăzi obserÂvăm, de asemenea, că un procent de clienÅ£i de peste 50 de ani fac tranzacÅ£ii online. Această distribuÅ£ie de vârstă nu se mai limitează până în 50 de ani, ci ÅŸi peste“, a explicat Dana Dima.