Bănci și Asigurări

Emitentul de tichete valorice Edenred a investit 200.000 de euro într-un card preplătit

Autor: Ciprian Botea

04.11.2010, 23:51 43

Compania Edenred (fosta Accor Services), unul dintre cei maimari emitenţi de tichete valorice de pe piaţă, a investit 200.000de euro pentru dezvoltarea unui card preplătit, prin intermediulcăruia angajaţii sau companiile pot primi bonusuri sau prime,acesta fiind o alternativă la tradiţionalele tichete-cadou.

Printre magazinele care acceptă cardul lansat de Edenred se numărăretailerul de bricolaj Dedeman, Diverta, Librăriile Humanitas,lanţul de farmacii Dona sau Flanco. Acesta este al treilea cardpreplătit de pe piaţa locală, după ce Poşta Română a lansat unastfel de produs anul trecut, iar Carrefour a început săcomercializeze un card preplătit luna trecută. Cardurile preplătitese adresează în general clienţilor care în mod tradiţional nu aucont bancar. Guvernul intenţionează să impoziteze venituri de tipulcelor din tichete-cadou. Adelina Mihai

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO