Bănci și Asigurări

Fiecare unitate nou deschisa a BRD i-a adus 1.400 de clienti

Fiecare unitate nou deschisa a BRD i-a adus 1.400 de clienti
03.08.2007, 17:44 19

La jumatatea acestui an BRD si-a consolidat pozitia de lider in sistemul bancar privat in functie de dimensiunile retelei, operand 704 unitati, potrivit datelor publicate de Societe Generale, principalul sau actionar, la Paris.
BRD-SocGen si-a dublat practic reteaua comparativ cu sfarsitul anului 2005. Numai in intervalul iunie 2006-iunie 2007 numarul de unitati a crescut cu aproape 60%. In acest timp, portofoliul de clienti a urcat cu 21%, pana la 2,1 milioane de clienti persoane fizice. In primul semestru al lui 2007 portofoliul de clienti de retail a crescut cu 100.000 de persoane. Comparativ cu sfarsitul lui 2005, numarul clientilor individuali a urcat cu 31%, de la 1,6 milioane de persoane.
BRD-SocGen isi va publica rezultatele financiare la inceputul saptamanii viitoare. Practic, in ultimele 12 luni, fiecare unitate nou deschisa a adus pentru BRD circa 1.400 de clienti. Per total, fiecare unitate a bancii deserveste in medie aproape 3.000 de clienti.
Potrivit datelor publicate de Soci?t? G?n?rale, BRD a reusit sa-si majoreze cota pe piata creditelor pentru clienti individuali la 21,3%. Pe piata finantarilor pentru companii, BRD a ajuns la o cota de 17,6%.
BCR, cea mai mare banca din sistem dupa active, se claseaza pe locul doi in functie de dimensiunile retelei teritoriale intre bancile private, dupa BRD. Banca opera la jumatatea anului 506 unitati. BCR are circa 3,5 milioane de clienti individuali, deci 6.900 de clienti pe unitate.
Cea mai mare retea din sistemul bancar este detinuta in continuare de CEC, care opereaza circa 1.400 de unitati.


UniCredit Tiriac isi specializeaza reteaua

UniCredit Tiriac, a patra banca din sistem dupa activele detinute, incepe de luna aceasta un proiect de reorganizare a retelei, in cadrul caruia unitatile vor fi specializate, pentru servirea clientilor individuali, respectiv a companiilor. Potrivit reprezentantilor bancii, operatiunile curente vor putea fi derulate in toate unitatile, insa pentru consultanta sau contractarea de produse, clientii vor fi directionati catre unitatile dedicate. Pana la sfarsitul anului, banca va crea 20 de centre dedicate clientilor companii, dintre care sase vor fi concentrate in Bucuresti. Deja cinci astfel de centre sunt disponibile in Bucuresti si inca 13 sucursale specializate pentru clientii companii in orasele importante.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO