Bănci și Asigurări

Generali triaza clientii in functie de daune

05.04.2007, 19:06 15

Generali Asigurari si-a propus pentru acest an scaderea nivelului pierderilor printr-o crestere a eficientei pe segmentul asigurarilor auto si mentinerea cotei de piata de 5%.
"Strategia pe anul acesta este ca si pana acum orientarea pe produse de retail si cresterea vanzarilor in ritm cu piata pe fondul imbunatatirii situatiei financiare. Deja am schimbat tarifele la politele auto si speram ca noile tarife vor reduce costurile deoarece ii vom recompensa prin preturi mai mici pe soferii care nu au inregistrat daune", a declarat Tudor Moldovan, director general al Generali Asigurari.
Compania a subscris anul trecut prime brute in valoare de 296 milioane de lei (84 milioane euro) in crestere cu 129% in lei fata de anul anterior, in conditiile in care piata a inregistrat un ritm de crestere de 33%.
"Vom analiza foarte atent clientii si daca observam ca daunalitatea este proasta vom renunta la acel client", a mai spus Moldovan.
Tendinta de crestere s-a manifestat si pe asigurari generale, si pe asigurari de viata. Generali a inregistrat anul trecut un volum al primelor brute subscrise in valoare de 255 milioane lei (72 milioane euro), in crestere cu 135% fata de 2005, in timp ce nivelul asigurarilor de viata s-a marit cu 97%, pana la 41 milioane lei (12 milioane euro).
Generali a inregistrat anul trecut o pierdere de 6,9 milioane de euro, in crestere cu 130% fata de 2005, cauza principala fiind gradul ridicat de daunalitate al politelor auto.
In ciuda pierderii de anul trecut, Generali a avut una dintre cele mai rapide cresteri de pe piata ca volum al primelor brute subscrise, aproape de patru ori mai mare decat ritmul de crestere al pietei asigurarilor in 2006, respectiv 33%. Acest ritm a permis asiguratorului urcarea cu doua pozitii in top 10 asiguratori, de pe locul zece in 2005 pe locul opt in 2006 si cresterea cotei de piata de la 3% la 5% anul trecut.
"Pentru acest an ne vom pastra cota de 5% din piata. Nu intentionam sa lansam noi produse, ci sa le imbunatatim pe cele existente. Deja am introdus la Casco tarife variate in functie de profilul soferului", a afirmat Moldovan. Compania se pregateste sa lanseze un nou produs de asigurare medicala individuala, dar si o asigurare pentru IMM-uri.
Generali a incheiat anul trecut un parteneriat cu ING Bank pentru distributia de asigurari de casa si masina.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO