Bănci și Asigurări

KD Life tinteste spre 10% din piata asigurarilor de viata

22.06.2006, 18:44 24

KD Life, societatea de asigurari de viata lansata recent de grupul sloven KD, isi propune sa atinga in urmatorii ani o cota de 8-10% pe piata asigurarilor de viata, ceea ce ar insemna o valoare a primelor brute subscrise de cel putin 40 mil. euro. KD Life mizeaza, in primul rand, pe politele de asigurare de tip unit-linked, dar si pe dezvoltarea retelei de distributie.
"Politele de asigurare de tip unit-linked (care presupun transferul riscului de investitie de la asigurator la asigurat -n.red.) reprezinta o prioritate in strategia noastra de dezvoltare, acestea fiind inca un segment nou pe piata asigurarilor din Romania. Initial pentru politele unit-linked vom folosi fondul KD Maximus, urmand ca apoi sa avem acces si la celelalte fonduri care vor fi lansate de grup", a declarat Ian Harrocks, directorul general recent numit al KD Life. El a venit in Romania in 1999 si a fost director la AIG Life Romania, apoi director de asigurari de viata la Astra Asigurari si director de operatiuni la Generali.
Dezvoltarea retelei de distributie reprezinta una din principalele preocupari ale KD Life, care intentioneaza sa abordeze o strategie asemanatoare cu cea a companiilor de asigurari pe care grupul KD le detine in Slovenia, unde este al doilea jucator de pe piata.
"Ne vom concentra asupra dezvoltarii retelei de distributie si a serviciilor oferite clientilor. Vom avea propria echipa de vanzari, precum si o echipa de vanzari salariata si intentionam sa deschidem un call center", a precizat Harrocks. KD Life are in prezent 8 agentii si circa 250 de agenti si a vandut deja 206 polite. Pana la finele anului, KD Life isi propune sa vanda circa 2.000 de polite cu o prima medie de 250 de euro.
"Estimam o valoare a primelor brute subscrise de 0,5-0,6 mil. euro", a spus Harrocks. KD Life este prima societate de asigurari de viata pe care grupul KD o lanseaza in afara Sloveniei. In Slovenia, KD detine o societate de asigurari de viata, Slovenica, si o societate de asigurari non-viata, Adriatic-Slovenica, fiind al doilea jucator. Cele doua societati au avut anul trecut un volum al primelor brute subscrise de circa 221 mil. euro, aproape cat Allianz-Tiriac - liderul pietei din Romania, in conditiile in care Slovenia are 2 milioane de locuitori.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO