Bănci și Asigurări

OTP are 10.000 de clienti pentru serviciul de internet-banking

14.04.2008, 19:41 14

OTP Bank, un jucator de talie medie orientat preponderent pe piata de retail, a ajuns sa aiba 10.000 de clienti pentru serviciul de OTPdirekt, care imbina un contact center cu o platforma de internet-banking. "In prezent, prin acest serviciu se efectueaza mai mult de 50% din numarul tranzactiilor interbancare din cadrul OTP Bank", spun reprezentantii bancii. Serviciul permite realizarea de tranzactii (plati, schimburi valutare sau constituirea de depozite), dar si aflarea de informatii privind situatia conturilor. Banca adapteaza aceasta platforma de servicii la distanta astfel incat poate fi accesata atat de clientii individuali, cat si de firmele mici sau companii. La fel ca majoritatea competitorilor sai, OTP incearca sa incurajeze utilizarea platformei prin oferirea unor tarife mai mici comparativ cu cele percepute pentru realizarea tranzactiilor la ghiseu. Tranzactiile efectuate prin OTP direkt sunt comisionate cu pana la 50% reducere fata de comisionul perceput la ghiseu, afirma reprezentantii bancii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO