Bănci și Asigurări

Serviciul de banking prin telefon al BCR permite salvarea tranzacţiilor repetitive

Autor: Ciprian Botea

04.08.2011, 00:00 228

Clienţii BCR care fac în mod repetat o plată prin phone bankingnu mai trebuie să introducă mereu datele necesare (suma de plată,codul IBAN al beneficiarului, detaliile plăţii etc.), putândselecta opţiunea "salvează şablon personal", care permitesimplificarea operaţiunii. La următoarea tranzacţie de acelaşi tip,trebuie doar să aleagă şablonul salvat cu un nume reprezentativ şisă aprobe plata.

Prin phone banking pot fi făcute plăţi în lei şi valută,schimburi valutare în cont, operaţiuni cu depozite, deschideri decont curent. Potrivit BCR, în primul semestru au fost realizate cupeste 80% mai multe plăţi decât în al doilea semestru din 2010.Pentru a stimula folosirea serviciului, banca oferă un bonus dedobândă de 0,25 puncte procentuale la depozitele deschise printelefon.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO