Bănci și Asigurări

Sistem electronic pentru dirijarea clientilor

02.08.2005, 19:27 23

Banca Tiriac a inceput implementarea unui serviciu de management al cozilor de asteptare, prin care incearca sa fluidizeze circuitul clientilor in interiorul sucursalelor. Sistemul informatic asigura directionarea clientilor catre ghiseul cel mai putin aglomerat. Banca a implementat acest serviciu intr-o prima etapa in sucursalele din Bucuresti, Constanta si Timisoara. Sistemul functioneaza pe baza de numere de ordine de tip bonuri, pe care clientul le obtine la intrarea in sucursala. Ulterior, clientii sunt directionati prin intermediul unor panouri luminoase, care afiseaza numerele de ordine, permitand astfel optimizarea fluxurilor. Astfel de sisteme sunt folosite pe scara larga in Occident.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO