„Propunerea de plafonare a tarifelor pune în incertitudine aşezarea pieţei pe o traiectorie corectă în 2022. Insuficienţa primelor în raport cu acoperirile de milioane de euro, tolerarea derapajelor unor service-uri auto sunt adevăratele probleme ale pieţei. În lipsa corecţiilor, clienţii sunt cei care suferă.“
Allianz-Ţiriac a încheiat anul 2021 cu prime brute subscrise în valoare de peste 2 mld. lei, în creştere cu aproximativ 55% faţă de 2020 şi un profit operaţional de 162 mil. lei, fiind cel mai bun an din perspectiva vânzărilor, profitabilităţii şi a numărului de clienţi, a anunţat luni compania de asigurări.
„Allianz-Ţiriac a avut nevoie de 20 de ani pentru a atinge primul miliard de lei vânzări şi doar de 5 ani pentru al doilea. Acelaşi lucru s-a întâmplat şi în cazul numărului de clienţi - 20 de ani pentru 500.000 de clienţi şi doar 5 ani pentru a depăşi borna de 1 milion. Aceste ritmuri accelerate ne confirmă că vremurile în care trăim creează premise mai abrupte pentru succes şi eşec, deopotrivă. 2021 este un an istoric pentru noi, din perspectiva rezultatelor şi a iniţiativelor de creştere, printre care se numără şi premiera unei achiziţii - Gothaer România. Este un an de referinţă în construirea modelului de business adaptat realităţii de azi, dar mai ales celei de mâine“, a spus Virgil Şoncutean, CEO Allianz-Ţiriac.