Burse - Fonduri mutuale

Teraplast şi-a propus să câştige cotă pe piaţa profilurilor de tâmplărie şi să-şi majoreze exporturile

Traian Simion, directorul general al Teraplast Bistriţa

Traian Simion, directorul general al Teraplast Bistriţa

Autor: Adrian Cojocar

30.04.2014, 00:00 306

Producătorul de sisteme în domeniul instalaţiilor şi construcţiilor Teraplast Bistriţa (TRP), firmă la care principal acţionar este Dorin Goia, şi-a bugetat pentru acest an o creştere de 15,7% a afacerilor, la 262,3 mil. lei şi un profit net de 7,7 mil. lei, mai mare cu 48% faţă de anul precedent, potrivit hotărârilor adunării generale care a avut loc ieri. 

Compania mizează în acest an pe o prezenţă mai importantă pe piaţa profilurilor de tâmplărie şi dezvoltarea exporturilor, care anul trecut au generat 16% din vânzări.

„Măsurile operaţionale implementate în 2013 au creat premisele pentru evoluţiile vizate anul acesta, au creat stabilitate. Suntem în acest moment, pe anumite linii de business, în topul jucătorilor din piaţă (ţevi PVC, granule sau lambriuri), iar pe alte segmente avem în plan creşterea cotei de piaţă (profiluri tâmplărie). Foarte importante pentru noi rămân extinderea prezenţei noastre pe pieţele externe şi îmbunătăţirea continuă a serviciilor pe care le oferim clienţilor noştri“, spune Traian Simion, directorul general al Teraplast Bistriţa. 

Compania şi-a planificat în acest an investiţii de 5,85 mil. lei, destinate cu precădere achiziţiei de noi echipamente.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO