Burse - Fonduri mutuale

Teraplast tinteste Top 3 la ferestre

15.01.2009, 18:07 90

Producatorul de profiluri si tevi din PVC Teraplast Bistrita (TRP) va angaja in urmatoarea perioada cel putin 14 oameni de vanzari pentru divizia de ferestre marca Orizont si se va extinde in majoritatea oraselor importante din Transilvania, Banat si Moldova, pentru a ajunge pe unul dintre primele trei locuri de pe piata.

"Strategia comerciala a Teraplast pentru divizia de ferestre este abordarea pietei de tamplarie din PVC, la nivelul tuturor segmentelor: locatari, rezidentiali, proiecte, atat prin intermediul partenerilor dealeri, cat si printr-o retea de vanzari proprie (puncte de lucru in principalele orase)", afirma Adin Pop, directorul Diviziei de Ferestre a Teraplast. In prezent, compania detine sase show-room-uri la Targu-Mures, Bistrita, Cluj, Brasov, Oradea si Baia Mare.
Pentru a deveni unul dintre primii trei jucatori de pe piata, divizia de ferestre va trebui sa ajunga la o cifra de afaceri de peste 10 mil. euro in urmatorii 2-3 ani, potrivit estimarilor ZF. In primele noua luni din 2008 divizia de ferestre a realizat aproximativ 5% din cifra de afaceri a Teraplast, echivalentul a 2,1 mil. euro, avand in vedere ca cifra de afaceri a ajuns la 153,7 mil. lei (42,5 mil. euro).
"In contextul dezvoltarii din 2009, Teraplast va angaja in urmatoarele luni cel putin 14 oameni de vanzari, dintre care patru posturi de directori zonali de vanzari, cinci reprezentanti de vanzari pe teren si alti cinci reprezentanti in show-room-uri", afirma Pop. Principalii competitori ai Teraplast pentru divizia de ferestre din PVC sunt Casa Noastra, Far Est, Aplast, Suki, Amvic sau Lipoplast, pe o piata estimata la circa 730 mil. euro.
Teraplast si-a bugetat pentru anul acesta investitii de 25,1 mil. lei (6,7 mil. euro). La ultimul pret, de 0,43 lei, capitalizarea companiei este de 30 mil. euro.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO