Business Construct

Arabesque deschide primele magazine in Serbia si Bulgaria

27.09.2007, 21:21 36

Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje de pe piata locala, va deschide pana la sfarsitul anului primele doua magazine in Serbia si Bulgaria, investitie care face parte din strategia Arabesque de extindere regionala.
Potrivit lui Virgil Cezar Rapotan, directorul general al Arabesque, intr-o prima faza, compania va deschide cate un depozit in cele doua tari.
Extinderea regionala a companiei a inceput in 2005, la Chisinau. In iunie 2006 a cumparat unul din primii trei jucatori de pe piata materialelor de constructii business-to-business din Ucraina, Budmax, cu afaceri de 30 de milioane euro in 2005 si 50 de milioane de euro in 2006. O parte din fondurile companiei sunt asigurate de International Financial Corporation (IFC).
Arabesque a inaugurat la sfarsitul saptamanii trecute un centru comercial si logistic de aproximativ 30.000 de metri patrati in Otopeni. "Deschiderea unui nou centru comercial in Bucuresti continua politica de extindere a companiei", a declarat Virgil Cezar Rapotan. Centrul comercial si logistic este cel mai mare detinut de companie in Bucuresti si este rezultatul unei investitii de
4 milioane de euro.
Anul trecut, compania a realizat o cifra de afaceri de 333 de milioane de euro, iar pentru 2007 estimeaza atingerea unui business de 450 de milioane de euro, in crestere cu 35%. Compania Arabesque a fost infiintata in 1994 si are ca obiect principal de activitate comertul cu materiale de constructii. Arabesque are 14 centre comerciale in Romania, unul in Moldova si unul in Ucraina.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO