Business Construct

Hornbach a deschis primul magazin la Sibiu, după o investiţie de 12 milioane euro şi a ajuns la o reţea de 6 magazine

Hornbach a deschis primul magazin la Sibiu, după o...

Autor: Raluca Ghinea

14.10.2015, 10:09 2190

Magazinul este situat pe artera nordică a oraşului, în direcţia Mediaş, aproape de punctul de intrare pe autostrada Sibiu Nord.

Locaţia are o suprafaţă totală de 12.000 metri pătraţi, cea mai mică dintre toate magazinele Hornbach, fiind amplasată pe un teren de aproximativ 33.200 metri pătraţi.

Magazinul este împărţit în trei zone distincte, respectiv zona de materiale de construcţii şi amenajări pe o suprafaţă de 7.600 metri pătraţi, o zonă dedicată produselor de grădină şi ZOO, care ocupă 2.700 metri pătraţi, iar separat de magazin este amenajată zonă specială de ridicare a materialelor de construcţii, cu o suprafaţă de 1.700 metri pătraţi.

"Investiţia totală în noul nostru magazin a fost de aproximativ 12 milioane de euro, iar de la cumpărare până în acest moment, locaţia a fost renovată, remodelată şi extinsă", a declarat, într-un comunicat, directorul general al Hornbach România, Mugurel-Horia Rusu.

Unitatea furnizează peste 30.000 de articole permanent pe stoc, iar alte produse sunt disponibile la comandă.

Hornbach a angajat în noul magazin 100 de persoane care au fost instruite în cadrul unor programe speciale de şcolarizare.

"Sibiul este cea de-a treia locaţie din afara Capitalei în care Hornbach a decis să se extindă, după Braşov şi Timişoara. În acest fel, compania îşi consolidează prezenţa pe piaţa din Transilvania şi mizează pe realizarea unei cifre de afaceri corespunzătoare cu investiţiile efectuate", se arată în comunicat.

Retailerul mai are trei magazine în Bucureşti şi câte unul la Braşov şi Timişoara, ultimul deschis în 2012.

"Noi ne considerăm aici ca fiind o companie românească. În toate ţările în care suntem activi plătim impozite, angajăm aproape numai personal local şi achiziţionăm mărfurile de la furnizorii naţionali corespunzători, mărfuri pe care le distribuim şi în celelalte ţări în care avem magazine”, a afirmat Wolfger Ketzler, membru al Consiliului de Administraţie Hornbach Baumarkt AG.

El a punctat că între români şi nemţi există mai multe asemănări, precum cea de "a meşteri", de a amenaja locuinţa şi grădina.

Hornbach România a avut anul trecut afaceri de 479 milioane lei (108 milioane euro) anul trecut, în creştere cu 9%. În prima jumătate a acestui an, afacerile companiei au urcat cu 10%.

Retailerul german a ajuns astfel la 152 de magazine amplasate în Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO