Business Construct

Rehau: scădere şi planuri de revenire

Rehau: scădere şi planuri de revenire

Emil Pop, directorul general al Rehau Polymer: Piaţa de ferestre s-a restrâns, în condiţiile în care piaţa de rezidenţial nou-construit nu a reuşit să-şi revină, în timp ce reabilitările termice nu s-au dezvoltat în ritmul preconizat.

Autor: Andreea Neferu

26.04.2012, 00:00 118

Rehau Polymer, subsidiara locală a grupului german Rehau, care activează în principal pe piaţa de profiluri din PVC, şi-a redus anul trecut cifra de afaceri cu circa 10%, de la 50,7 milioane de euro în 2010 la circa 45,6 milioane de euro în 2011, potrivit calculelor bazate pe informaţiile de la Ministerul de Finanţe.

"Scăderea este explicabilă prin faptul că piaţa de ferestre s-a restrâns, în con­diţiile în care piaţa de rezidenţial nou-construit nu a reuşit să-şi revină, în timp ce reabilitările termice nu s-au dezvoltat în ritmul preconizat", explică Emil Pop, directorul general al Rehau Polymer.

Pentru 2012 managerul se aşteaptă ca afacerile să revină la nivelul din 2010, de peste 50 mil. euro.

"Ne bazăm estimările pe dezvoltarea segmentului de reabilitări termice ale blocurilor de locuinţe vechi, pe o creştere a cifrei de afaceri în domeniul infrastructurii, acolo unde preconizăm accelerarea finalizării unor proiecte şi a absorbţiei de fonduri europene", a mai spus Pop.

Pe partea de infrastructură compania a fost furnizor de materiale de construcţii la diverse şosele de centură, la autostrăzile Medgidia-Constanţa, Bucureşti-Ploieşti sau la varianta de ocolire la standard de autostradă a Constanţei.

Principala tendinţă observată de managerul Rehau în ultima perioadă este polarizarea pieţei, în urma căreia clienţii finali se orientează fie către produse de calitate mai scăzută şi mai ieftine, fie către produse mai scumpe, dar de calitate superioară.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO