Business Construct

Schimbarea la faţă a gospodăriilor. Românii au investit în amenajarea caselor şi a curţilor mai mult ca niciodată. „Multe persoane care deţineau o proprietate la ţară, dar pe care nu o foloseau, au manifestat interes pentru a investi în scopul relocării“

Schimbarea la faţă a gospodăriilor. Românii au...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

03.12.2020, 17:30 177

♦ La rândul lor, şi reţelele de bricolaj şi-au adaptat oferta şi au remarcat câteva produse care s-au dat ca pâinea caldă de când a început pandemia.

Termopane, pavele, mobilier de grădină, aparate de aer condiţionat, tapet, elemente de ame­najări interioare. Au intrat toate pe ra­da­rul românilor în 2020, după ce, din martie, tim­pul petrecut acasă s-a dilatat până la ma­xime. S-a văzut în bilanţurile com­pa­niilor care pro­duc aceste materiale de cons­trucţii, s-a văzut şi în bilanţurile retailerilor de bricolaj. Cum s-a produs schimbarea la faţă a gospo­dă­riilor din România sub impactul pandemiei?

„Dacă la începutul lunii aprilie vedeam scenarii negative şi aveam acelaşi sentiment de nesiguranţă ca toată lumea, după jumă­ta­tea anului 2020 am devenit optimişti, pentru că am simţit piaţa domestică într-o uşoară creş­tere faţă de 2019. În plus, am mizat şi pe zo­na de export, care a avut o pondere semni­fi­ca­tivă pentru 2020“, spune Paul Chipriean, head of window solutions la Rehau R­o­mâ­nia, subsidiara grupului elveţian cu acelaşi nu­me.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO