Answear: Mai mult de 50% dintre clienţi comandă direct de pe mobil

13 sep 2017 Autor: Ioana Nita

Answear a înregistrat o creştere de 160% a vânzărilor de pe plan local.

Compania poloneză Answear, specializată în comercializarea de articole de modă online, are în plan să lanseze în curând şi pe piaţa locală aplicaţia mobilă dedicată magazinului online cu acelaşi nume, în condiţiile în care în prezent peste 70% din traficul înregistrat pe site-ul answear.ro vine de pe dispozitivele mobile. „Recent, am lansat în Polonia aplicaţia mobilă Answear şi pregătim şi lansarea pentru piaţa din România. În fiecare lună, traficul de pe mobil ajunge la peste 70% din totalul vizitelor înregistrate pe site, şi peste 50% din comenzi sunt plasate de pe dispozitivele mobile“, a declarat pentru ZF Anna Sliwinska, director regional de mar­keting şi vânzări al Answear. Ea a adăugat că retailerul online va relansa de asemenea şi site-ul web, acesta urmând să aibă o interfaţă nouă începând cu anul viitor.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.09.2017

 
Cuvinte cheie:
answear
, clienti
, piata
, inregistrare
, lansare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide