Business Hi-Tech

Brandul românesc de modă Mathilde: Online-ul este în creştere. Acum generează 7% din afaceri

Mathilde Gheşea, fondatoarea brandului Mathilde

Mathilde Gheşea, fondatoarea brandului Mathilde

Autor: Ioana Nita

29.11.2017, 00:04 255

Inex Style, com­panie din Braşov care produce articole de vestimentaţie femi­nină sub brandul Mathilde, estimează că va încheia anul acesta cu afaceri totale de 1,4 milioane euro, în creştere cu 40% faţă de 2016. Din această sumă, circa 7% vor proveni din vânzările online de pe site-ul dedicat brandului Mathilde.

„Pentru finalul acestui an estimăm o cifră de afaceri de 1,4 milioane de euro. Magazinul online are un potenţial mare de creştere. Acesta va creşte în continuare în acelaşi ritm cu avansul înregistrat în magazinele fizice”, a declarat pentru ZF a declarat Mathilde Gheşea, fondatoarea brandului Mathilde. Anul trecut afacerile Inex Style s-au situat la circa 1 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO