Business Hi-Tech

CallPoint New Europe si Sistec-Sbsol intra pe piata call-center

05.06.2007, 19:01 45

Furnizorul de servicii de outsourcing CallPoint New Europe si Sistec-Sbsol, divizia de solutii IT&C a RTC Holding, au anuntat ieri ca vor deschide operatiuni call-center pe piata locala. CallPoint New Europe a deschis un call-center in Bucuresti, cu 100 de angajati, destinat in principal companiilor romanesti cu activitati in domeniul bancar sau in industria serviciilor, dar si clientilor francezi si italieni ai grupului. CallPoint New Europe a deschis recent un centru similar in Sofia, Bulgaria, si furnizeaza servicii IT, vanzari si servicii de informare prin hotline, relatii cu clientii si recuperarea de creante. Firma are ca obiectiv pentru urmatorii doi ani imbunatatirea prezentei in regiune prin extinderea personalului la 500 de angajati. Pe termen scurt, totalul personalului companiei poate ajunge, in Romania, la 250 de salariati. In prezent, firma cauta salariati vorbitori de limba franceza sau engleza. Pe de alta parte, Sistec-Sbsol a intrat pe piata serviciilor de call-center, in urma finalizarii unei investitii in valoare de 100.000 euro . "Credem ca intrarea pe piata serviciilor de call-center va influenta pozitiv activitatea Sistec-SBsol, astfel ca apreciem o majorare a cifrei de afaceri cu 2 mil. euro pana la sfarsitul lui 2008, majorare datorata acestei noi activitati", a declarat pentru ZF Transilvania presedintele Sistec-SBsol, Augustin Dragan. Centrul SBsol are in prezent 30 de angajati. Pana la sfarsitul anului 2008, compania vrea sa investeasca inca 600.000 de euro pentru a ajunge de la 30 la 200 de angajati. Sistec-Sbsol, companie pe care Octavian Radu - proprietarul RTC Holding - vrea sa o vanda, mizeaza in acest an pe afaceri de 14 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO