Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, a înregistrat în primele trei luni din acest an (ultimul trimestru din anul fiscal 2015/2016) un avans de aproape 8% al veniturilor din servicii - cea mai mare rată de creştere a veniturilor din servicii de la criza din 2008 până în prezent, arată rezultatele financiare publicate de grupul britanic de comunicaţii.
Veniturile din servicii (care nu includ şi încasările din vânzările de telefoane şi accesorii) ale companiei au crescut în perioada menţionată cu 7,7%, la 174 de milioane de euro, pe fondul avansului înregistrat de numărul de clienţi.
Compania de telefonie mobilă depăşise impactul crizei economice la finele anului 2013 şi revenise la un trend crescător al veniturilor, dar ulterior, din cauza reducerii cu aproape 70% a tarifelor de interconectare în aprilie 2014, încasările au rămas în scădere timp de un an de zile, până la dispariţia efectului de bază al deciziei luate de arbitrul telecom.
La nivelul întregului an fiscal, încheiat în martie 2016, veniturile din servicii ale Vodafone România au crescut cu 5,6%, la 688,4 milioane de euro.
„Strategia noastră (…) este reflectată de rezultatele noastre financiare, deoarece am ajuns la al patrulea trimestru consecutiv de creştere a veniturilor din servicii“, a comentat rezultatele Ravinder Takkar, CEO al Vodafone România.