♦ „Companiile caută soluţiile de comunicaţii ce oferă accesul la modul de lucru hibrid, apoi în completarea acestora sunt căutate soluţiile de securitate cibernetică, urmate de soluţiile de optimizare a proceselor interne şi realocare de resurse.“
Bugetele alocate de companii pentru procesele de digitalizare ajung sau depăşesc, în medie, 100.000 de euro anual, a spus pentru ZF Dragoş Groza, CEO al companiei locale TOP TECH, integrator de soluţii de business cu afaceri de aproape 55 mil. lei la finalul anului 2021.
„Fiecare companie, în funcţie de gradul de dezvoltare şi posibilităţi, alocă din ce în ce mai multe resurse în zona această, pentru că au văzut şi văd impactul pozitiv pe care îl aduce tehnologia în activitatea zilnică şi procesele interne, indiferent de specificul activităţii. Dacă ar fi să avansăm cifre, putem spune că o medie de 100.000 euro anual ar fi o cifră corectă, dar sunt situaţii, destul de multe, când ajungem şi la cifre semnificativ mai mari“, a spus Dragoş Groza.
El a adăugat că, în prezent, după aproape trei ani de la contextul creat de pandemia de COVID-19, companiile caută în continuare soluţiile de comunicaţii care permit accesul la modul de lucru hibrid, soluţiile de securitate cibernetică şi soluţiile de optimizare a proceselor interne şi realocare de resurse.