Business Hi-Tech

El Beltagy, Vodafone / UPC: Angajaţii din întreg lanţul de retail Vodafone şi UPC vor întreba de acum clienţii dacă folosesc şi serviciile celeilalte companii

MOSTAFA EL BELTAGY, director consumer business unit în cadrul Vodafone/UPC: Piaţa din România merge în direcţia pachetelor fix-mobil, dar este încă departe de nivelul celei din Spania, de exemplu.

MOSTAFA EL BELTAGY, director consumer business unit în cadrul Vodafone/UPC: Piaţa din România merge în direcţia pachetelor fix-mobil, dar este încă departe de nivelul celei din Spania, de exemplu.

Autor: Adrian Seceleanu

24.09.2019, 10:00 6426

Vodafone şi UPC urmează să lanseze gradual noi oferte în pregătirea momentului în care companiile vor lansa primele pachete de servicii integrate fix/mobil.

Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, care odată cu preluarea companiei de cablu UPC a format un grup cu peste 10 milioane de clienţi şi afaceri anuale de 1 mld. euro în România, şi-a instruit angajaţii din ambele lanţuri de magazine să înceapă să-i întrebe pe clienţi dacă folosesc serviciile fixe, respectiv mobile ale celeilalte companii, ca parte a procesului de integrare care se va finaliza cu o singură entitate cu brandul Vodafone.

„De acum înainte dacă un client intră într-un ma­ga­zin UPC sau Vodafone, una dintre primele întrebări care îi vor fi adresate este dacă foloseşte şi ser­viciile ce­leilalte companii şi îi vor fi pre­zentate pa­chetele de servicii. Am instruit toţi an­ga­jaţii, am făcut iniţial teste în câteva ma­gazine, dar de acum încolo acest lucru se va întâmpla în întreaga noas­tră reţea de retail“, a decla­rat într-un interviu pentru ZF Mostafa El Beltagy - director con­su­mer busi­ness unit în cadrul Vodafone / UPC.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO