Business Hi-Tech

eMag intră pe publicitate online prin achiziţia a 90% din agenţia Conversion Marketing

Marius Pahomi

Marius Pahomi

Autor: Adrian Seceleanu

13.03.2013, 00:15 895

eMag, cel mai mare retailer online IT&C de pe piaţa locală, cu afaceri de 145 mil. euro în 2011, a intrat pe piaţa de publicitate online prin achiziţia a 90% din acţiunile agenţiei de publicitate digitală Conversion Marketing, fondată de Marius Pahomi, şi aşteaptă în acest an de la companie o cifră de afaceri de 5 milioane de euro, a declarat într-un interviu pentru ZF Iulian Stanciu, directorul general al eMag.

 

"eMag investeşte în zona de performance marketing prin această mutare. eMag va avea 90% din compania Conversion Marketing, iar Marius Pahomi 10%. Nu a fost o tranzacţie care a implicat cash sau alte asemenea lucruri. Noi am adus în companie tehnologia, dintre care cea mai importantă este cea din spatele reţelei noastre de afiliere ProfitShare", a spus Stanciu.

Marius Pahomi a plecat anul trecut de la agenţia MEC Interaction pentru a fonda Conversion Marketing, iar unul dintre cei mai mari clienţi ai firmei a fost eMag. Retailerul IT&C externalizase către Conversion Marketing toate serviciile de media buying şi proiectele speciale digitale.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO