Companiile din Marea Britanie pierd miliarde de dolari din cauzăcă angajaţii lor stau ore întregi pe site-urile de socializare întimpul serviciului, relatează Reuters, care citează un studiurealizat de site-ul de recrutare britanic MyJobGroup.co.uk.Potrivit studiului, aproximativ 2 milioane din angajaţiicompaniilor britanice petrec peste o oră din ziua de lucru pesite-urile de socializare, precum Facebook sau Twitter."Rezultatele noastre dovedesc clar că angajaţii britanici petrecfoarte mult timp la serviciu pe reţelele de socializare, activitatece poate avea efecte negative asupra productivităţii multorcompanii din ţară", a declarat Lee Fayer, managing director alMyjobgroup.co.uk. Coordonatorii raportului estimează că timpulpierdut de angajaţi pe Facebook şi Twitter poate costa companiilepână la 22,16 miliarde de dolari. De asemenea, studiul a maiarătat că jumătate din angajaţii intervievaţi au declarat căaccesează astfel de site-uri în timpul serviciului.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels