Business Hi-Tech

Facebook trimite fara aprobare datele utilizatorilor firmelor de publicitate

23.05.2010, 23:02 17

Facebook, MySpace si alte retele de socializare trimitcompaniilor de publicitate date personale ale utilizatorilor -nume, varsta, oras natal sau ocupatie - in ciuda promisiunilor canu furnizeaza acest tip de informatii fara aprobare, relateaza TheWall Street Journal. Este un lucru comun ca firmele de publicitatesa primeasca adresele paginilor de unde un consumator a dat clickpe un banner sau reclama. De obicei, firmele nu primesc decat unsir de numere si litere care nu poate duce catre o persoana, scrieThe Wall Street Journal. Cu toate acestea, datele trimise de retelede socializare includ numele utilizatorului care poate trimite lapagina cu informatiile acestuia. Problema a aparut in contextul incare din ce in ce mai multe retele de socializare, in specialFacebook, se confrunta cu plangeri din partea utilizatorilor pentruo mai mare protejare a datelor personale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO