Business Hi-Tech

Grupul PayU se extinde în Rusia, Ucraina şi Turcia

Grupul PayU se extinde în Rusia, Ucraina şi Turcia

Autor: Adrian Seceleanu

21.05.2012, 16:58 184

Grupul PayU, un furnizor de soluţii de comerţ electronic şi plăţi online care a cumpărat în 2010 compania locală Gecad ePayment, a intrat şi pe pieţele din Rusia, Ucraina şi Turcia. Compania a intrat anul trecut şi pe piaţa din Ungaria, ca parte a unei strategii de extindere regională. "Astfel, în acest moment, compania oferă plăţi online către un număr de peste 120 de milioane de utilizatori de internet din cele 5 ţări europene în care este prezentă. La nivelul grupului PayU, extinderea globală a continuat şi în 2012 prin integrarea unor companii de procesare de plăţi online din Africa de Sud şi India, grupul fiind acum prezent în 9 ţări, pe 3 continente şi deservind peste 285 milioane de utilizatori de internet", conform reprezentanţilor PayU.

"Obiectivul nostru este să construim un brand internaţional (…). Ne dorim ca, bazându-ne pe experienţa de 8 ani, pe colaborarea cu grupul Allegro şi cu ceilalţi integratori de plăţi online din Europa, Asia, Africa şi America de Sud deţinuţi de Naspers să construim o singură companie, un singur brand (…)", declară Marcin Jabłoński, CEO al PayU SA.

Compania PayU este lider de piaţă în Polonia, o ţară cu 24 de milioane de utilizatori de internet şi în România, unde 8,5 milioane de oameni au acces la internet.

"Achiziţia ePayment de către Naspers în 2010 şi includerea în grupul PayU s-a dovedit a fi o foarte bună decizie de business. Ne-a oferit oportunitatea şi resursele pentru a ne dezvolta portofoliul de metode de plată şi de a ne menţine poziţia de lideri de piaţă în România, pe care o deţinem încă din 2007", declară Cristian Herghelegiu, Country Manager PayU în România.

Începând din iunie 2010, PayU a început să furnizeze servicii de procesare în Cehia, principalii clienţi fiind Skoda şi platforma de licitaţii Aukro.
În cursul anului trecut, grupul a început operaţiunile în Ungaria, furnizând servicii de procesare a plăţilor online pentru principalele două site-uri locale, Vatera and TeszVesz, operate de allegroup.hu. Potenţialul celor două ţări este dat de un număr de 13,7 milioane de utilizatori de internet.

Intrarea pe piaţa din Turcia a fost o altă etapă a strategiei de dezvoltare şi intrare pe pieţe noi, cu potenţial, principalii clienţi fiind clubul de shopping Markafoni şi Zizigo, cel mai mare magazin online de încălţăminte. "Cu 35 de milioane de utilizatori, Turcia se remarcă printr-o mare deschidere faţă de metode de plată moderne", potrivit oficialilor PayU.

Cu un număr de 76,7 milioane de potentiali clienţi, Rusia şi Ucraina sunt cele mai recente pieţe în care grupul PayU a intrat, procesul de extindere urmând să continue cu cel puţin încă 10 ţări în următorii ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO