Romtelecom, numărul trei pe piaţa locală de servicii TV, vainvesti aproximativ 0,4 mil. euro în achiziţionarea drepturilor dedifuzare şi transmisia meciurilor din Liga 2 a campionatuluiromânesc de fotbal pe parcursul sezonului 2010-2011, potrivitdatelor obţinute de ZF de pe piaţă. Compania ar urma să plăteascăaproximativ 200.000 de euro pentru drepturile de difuzare şi peste150.000 de euro pentru a asigura transmisia în sine a meciurilor,potrivit datelor obţinute de ZF.
Reprezentanţii Romtelecom nu au precizat valoarea exactă ainvestiţiei însă au sugerat, într-o declaraţie pentru ZF, că sumavehiculată pe piaţă este mai mare decât cea achitată în realitatede operator.
"Investiţa reală e confidenţială şi susţine principiul decalitate pe care ni l-am propus pentru acest canal de sport",potrivit oficialilor Romtelecom.
Dolce Sport, postul TV lansat de compania Romtelecom, vatransmite în direct, începând din 28 august, 60 de meciuri din Liga2 a campionatului românesc de fotbal pe parcursul sezonului2010-2011.
Romtelecom a obţinut dreptul pentru transmiterea exclusivă ameciurilor care compun primul pachet de drepturi de televizare,având primele două opţiuni în privinţa transmiterii partidelordisputate.
32 de echipe se întrec în Liga 2 a României, ultima etapă aturului urmând a avea loc, conform deciziei Federaţiei Române deFotbal, pe 4 decembrie 2010. Primele două partide transmise deDolce Sport sunt FC Argeş - UTA, şi CS Otopeni - Steaua II.
Canalul Dolce Sport este disponibil pe platformele Dolce(satelit şi IPTV) şi NextGen (cablu). Serviciul de televiziuneDolce are peste 900.000 de clienţi, în timp ce NextGen a atins întotal peste 160.000 de abonamente.
Cel mai mare furnizor TV de pe piaţa locală este RCS&RDS,care deţine şi drepturile pentru Liga 1 de fotbal din România.Numărul doi pe piaţă este compania UPC.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels