Business Hi-Tech

Samsung a numit o româncă pe poziţia de director de marketing la nivelul Europei de Sud-Est

Simona Panait şi-a început cariera în anul 2000 în cadrul Coca-Cola HBC România

Simona Panait şi-a început cariera în anul 2000 în cadrul Coca-Cola HBC România

Autor: Ioana Nita

09.08.2016, 00:04 1076
Începând cu această lună, strategia de marketing şi comunicare a gigantului sud-coreean Samsung în regiunea Europa de Sud-Est, inclusiv România, va fi coordonată de Simona Panait, un manager cu o experienţă de peste 16 ani în marketing. Ea va fi astfel responsabilă de lansările produselor Samsung şi de campaniile de brand realizate în România, Bulgaria şi Ungaria, precum şi pe pieţele din regiune.

Până la finalul lunii iunie, operaţiunile de marketing ale Samsung România au fost coordonate împreună cu cele din Bulgaria şi Ungaria de către Monika Toronkne Nagy. Managerul ungar a ocupat această poziţie din septembrie 2015, după plecarea Mihaelei Stănoiu, cea care a coordonat strategia de marketing a gigantului sud-coreean în România şi Bulgaria timp de peste cinci ani.

Numirea Simonei Panait în funcţia de director de marketing la nivelul regiunii Europa de Sud-Est vine în condiţiile în care gigantul sud-coreean a început un proces de reorganizare a operaţiunilor  europene.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO