Business Hi-Tech

Site-ul de turism cumpărat de polonezi va vinde bilete de avion şi asigurări

26.07.2010, 23:43 33

Tourismguide.ro, site care prezintă oferte de cazare din Româniaşi străinătate, preluat în primăvară de compania poloneză Netmedia,va oferi asigurări de călătorie şi bilete de avion, a declaratDaniel Dobriţă, preşedintele Netmedia România, compania care deţinesite-ul.
Utilizatorii vor putea face rezervări pe loc, şi nu offline ca înprezent, pentru 100.000 de unităţi de cazare internaţionale şi alte1.000 de hoteluri în România. Peste aproximativ două luni site-ulva începe să vândă şi asigurări de călătorie şi bilete de avion.Compania a investit 20.000 de euro în relansarea site-ului.
Preşedintele Netmedia România a spus că noul site va fi sincronizatcu site-urile de turism ale companiei-mamă din Polonia. "Sistemulva fi sincronizat cu toate site-urile din Polonia la care au accespeste 50.000 clienţi şi un număr de peste 600 de companii care facrezervări lunar. În acest sistem hotelurile şi unităţile de cazarevor fi înscrise fără costuri şi vor putea să interacţioneze directcu clientul, iar noi vom oferi doar suport clientului şi hoteluluipentru rezervările care vor fi făcute prin tourismguide.ro."
Site-ul câştigă dintr-un comision de minimum 15% din valoareaplăţii făcute de client către hotel.
www.tourismguide.ro este unul dintre cele mai vizitate site-uri deprofil de pe piaţa locală, cu aproape 500.000 de clienţi unici lunatrecută, potrivit datelor de pe trafic.ro. În prezent, un hotelcare vrea să se promoveze prin intermediul tourismguide.rocontractează pe un an de zile un pachet de promovare pentru careplăteşte între 100 şi 150 de euro.
În prezent, rezervările pentru România reprezintă 90% dinbusinessul tourismguide.ro - care s-a ridicat în primul semestru la390.000 de euro - şi numai 10 procente cele pentru străinătate.Românii cheltuiesc în medie 1.000 de lei pe sejururile din ţară,cele mai frecvente destinaţii fiind litoralul şi centrelebalneoclimaterice, precum Băile Felix, Geoagiu Băi sau BăileHerculane, potrivit preşedintelui Netmedia România.
"Rezervările pentru străinătate vor creşte imediat cu lansareanoului serviciu, şi trebuie să aducă un plus faţă de rezervărilepentru România", estimează Dobriţă.
Compania Netmedia România din Braşov, care deţine şi site-ulAllSeasons.ro., a vândut în aprilie 70% din acţiuni către companiapoloneză Netmedia, specializată în comerţul electronic. Tranzacţias-a ridicat la 160.000 de euro.
Daniel Dobriţă a mai declarat că în viitor va lansa noi site-uri cuactivităţi similare şi o soluţie pentru corporaţiile naţionale şimultinaţionale, Netmedia Business Travel.
Potrivit lui Dobriţă, principalul concurent al tourismguide în ceeace priveşte rezervările în străinătate este booking.com, folosit deaproape 90% dintre românii care-şi fac sejururile în alteţări.
Avantajele tourismguide. Ro, susţine Dobriţă, sunt că oferă unsuport prin biroul de informaţii propriu, iar baza de date este cumult mai mare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO