Business Hi-Tech

Telekom face bilanţul ofertei şoc lansate în urmă cu un an: contractele fără perioadă minimă şi netul nelimitat ne-au adus 200.000 de clienţi business

Miroslav Majoros (stânga) - CEO al Telekom, Ovidiu Ghiman - director executiv comercial B2B al Telekom - şi Andreea Cramer - director de marketing B2B - au declarat că se aşteaptă ca grupul să ajungă „rapid“ la un portofoliu de 300.000 de clienţi pentru oferta Freedom

Miroslav Majoros (stânga) - CEO al Telekom, Ovidiu Ghiman - director executiv comercial B2B al Telekom - şi Andreea Cramer - director de marketing B2B - au declarat că se aşteaptă ca grupul să ajungă „rapid“ la un portofoliu de 300.000 de clienţi pentru oferta Freedom

Autor: Adrian Seceleanu

15.11.2018, 00:05 1225

Grupul mizează pe reluarea proiectelor de informatizare din sectorul public şi pe lansarea unor proiecte smart city.

Grupul Telekom a câştigat într-un an un portofoliu de peste 200.000 de clienţi din rândul antreprenorilor după mutarea co­mercială şoc făcută în urmă cu un an de zile - lansarea portofoliului Freedom, care in­clude internet nelimitat 4G la abona­mente, contracte fără o perioadă minimă şi se­pa­rarea achiziţiei de telefoane de cea de ser­vicii.

Grupul estimează că va atinge rapid un număr de 300.000 de clienţi, a declarat Ovi­diu Ghiman, director executiv co­mercial segment business în cadrul Te­le­kom Ro­mânia. 

„Ne îndreptăm cu paşi repezi spre un por­tofoliu de 300.000 de antreprenori şi noi cre­dem că o să continuăm să creştem“, a de­cla­rat Ghiman. El a adăugat că mare parte dintre clienţi vin de la concurenţii ope­ra­to­ru­lui. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO