Business Hi-Tech

ZF Live. Gabriela Gheorghe, ELKO România: Odată cu noua strategie nu ne mai concentrăm strict pe produsele de IT

Gabriela Gheorghe, general manager al ELKO România: Ceea ce din păcate rămâne o constantă a canalului de distribuţie IT este că este o piaţă subfinanţată, atât din perspectiva relaţiilor pe care le avem cu marii retaileri, marii integratori, cât şi din perspectiva relaţiei pe care o avem cu clienţii medii şi mici.

Gabriela Gheorghe, general manager al ELKO România: Ceea ce din păcate rămâne o constantă a canalului de distribuţie IT este că este o piaţă subfinanţată, atât din perspectiva relaţiilor pe care le avem cu marii retaileri, marii integratori, cât şi din perspectiva relaţiei pe care o avem cu clienţii medii şi mici.

Autor: Iulian Tenchiu

22.07.2019, 18:45 246

„Ne dezvoltăm portofoliul de produse cu categorii adiacente businessului tradiţional de IT, fără să neglijăm businessul nostru de bază, unde deja ocupăm o poziţie semnificativă în piaţă.“

ELKO, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de distribuţie de IT, subsidiară a grupului leton cu acelaşi nume, s-a extins, odată cu noua strategie de business definită la începutul acestui an, dincolo de zona tradiţională de distribuţie a echipa­mentelor de IT către noi segmente de piaţă şi în România - adăugând în portofoliu gadgeturi precum smartphone-urile sau soluţiile de mobilitate electrică - şi electrocasnice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO