Business Internaţional

Fuziunea dintre WPP si Grey Global mai asteapta

25.11.2004, 00:00 16



Preluarea de catre gigantul publicitar WPP a agentiei de publicitate Grey Global, pentru aproape 1 miliard de euro, a fost amanata din cauza ca documentatia trimisa autoritatilor europene a fost considerata incompleta, informeaza BBC.



WPP a castigat licitatia pentru Grey Global, care ocupa locul sapte in industria mondiala de advertising, in dauna companiei franceze Havas si a unei firme americane de investitii. Compania britanica va trebui sa trimita din nou documentatia pentru fuziune autoritatilor europene, urmand sa astepte inca o luna pentru a primi aprobarea.



WPP va achita jumatate din pretul tranzactiei in numerar, cealalta jumatate urmand sa fie platita in actiuni.



Aceasta operatiune va crea un rival puternic pentru actualul lider din domeniu, compania americana Omnicom. Clientii agentiei Grey Global sunt companii importante, printre care Procter & Gamble, companie care are cel mai mare volum de publicitate la nivel mondial. WPP s-a extins mult in ultimii ani, prin cumpararea unor firme, precum Ogilvy & Mather sau Cordiant Communications.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO