Business Internaţional

Nestle a avut vanzari de 14 mld. euro in a doua jumatate a anului trecut

23.02.2007, 17:35 15

Nestle, cea mai mare companie din domeniul produselor alimentare din lume, a inregistrat o crestere de 16% a profitului in semestrul al doilea, in urma achizitionarii marcilor nutritioniste Jenny Craig si Uncle Tobyes, scrie Bloomberg. Profitul net obtinut de companie a avansat pana la 5,05 miliarde de franci elvetieni (4,1 miliarde de dolari), de la 4,36 miliarde de franci in perioada similara a anului trecut. Rezultatul a depasit media estimarilor a 17 analisti, de 4,85 miliarde de franci. Vanzarile companiei au crescut cu 5,5%, pana la 51,3 miliarde de franci (14 mld. euro). Directorul executiv al firmei, Peter Brabeck, a declarat ca ar putea cumpara si alte branduri de alimente dupa ce a cheltuit aproximativ 3,8 miliarde de dolari pe achizitii anul trecut. Nestle a vandut diviziile de cacao, cafea si produse lactate in valoare de peste un miliard de franci pentru a investi in divizii mai profitabile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO