Business Internaţional

Volvo vrea să intre pe nişa producătorilor germani de automobile de lux

Volvo vrea să intre pe nişa producătorilor germani de...

Autor: Catalina Apostoiu

04.09.2017, 00:00 979
Producătorul auto suedez Volvo, cunoscut pentru automobilele sale plictisitoare, dar extrem de sigure, speră să „fure“ o cotă de piaţă semnificativă de la mărcile auto germane de lux care se luptă acum cu scandalul emisiilor toxice, o decizie îndrăzneaţă de a produce în principal autovehicule elecrice până în 2019, relatează Handelsblatt. „Trebuie să fim în aceeaşi lună cu BMW, Mercedes şi Audi“, a declarat Hakan Samuelsson, CEO-ul Volvo. „Ar fi însă o greşeală să le copiem strategia. Trebuie să ne alegem propriul drum“. Samuelsson a remarcat că Volvo are resurse financiare limitate comparativ cu rivalii săi germani, astfel încât va achiziţiona cele mai importante component ale unui autovehicul electric de la alţi producători. Acesta a menţionat că firma sa analizează deja bateriile fabricate de firma sud-coreeană LG.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO