Companii

Altex a raportat un plus de 40%

30.07.2004, 00:00 17

1Reteaua de magazine Altex, a anuntat pentru primele sase luni ale acestui an vanzari de peste 60 de milioane de euro, in crestere cu peste 40% fata de anul trecut.
"O principala deosebire fata de 2003, cand toate categoriile de produse au inregistrat cresteri de vanzari, este ca anul acesta piata a evoluat diferentiat pe diverse categorii. Piata IT a inregistrat o crestere de peste 50% in aceasta perioada si va continua trendul ascendent si in perioada urmatoare", a declarat Dan Ostahie, presedintele Altex.
El spune ca o data cu cresterea vanzarilor, Altex va continua reamenajarea magazinelor sale din Bucuresti, Cluj, Oradea, Tirgoviste, Focsani si alte orase.
De asemenea, oficialul Altex intentioneaza sa continue in acest an dezvoltarea retelei, care numara in prezent 120 de magazine in peste 70 orase.
Planul de extindere vizeaza deschiderea de magazine cu suprafete mari de expunere, intre 500-1.000 metri patrati, pentru a cuprinde noi categorii de produse (telefonie mobila, muzica, film) si game mai largi ale categoriilor existente (IT, electronice, accesorii).
Pentru prima jumatate a anului trecut oficialii Altex avansau la momentul respectiv vanzari de 40 de milioane de euro. Pe ansamblul anului trecut reteaua de magazine Altex a anuntat vanzari de peste 136 milioane Euro si o cifra de afaceri de 115 milioane euro, valori triple fata de anul precedent.
Pentru acest an, oficialii Altex estimeaza vanzari de 200 milioane Euro. Aceasta inseamna ca pe ansamblul celei de-a doua jumatati a anului magazinele Altex trebuie sa realizeze vanzari totale de 140 de milioane de euro, adica o medie lunara de peste 23 de milioane de euro.
Grupul Altex cuprinde in acest moment reteaua de magazine Altex, firma de logistica si transport 8TIM, compania de distributie si vinzari en gros Italromtex si Complet Electro Serv, ce se axeaza pe service si productie de sisteme IT. Altex este o firma infiintata in anul 1992.
Principalii concurenti ai companiei pe piata romaneasca sunt retelele specializate de magazine electronice si electrocasnice Cosmo, Domo si Flanco, dar  si jucatorii internationali, precum Metro, Carrefour, Selgros sau Cora. ionut.bonoiu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO