Companii

Antreprenorul care ne-a pus pe harta luxului: Românii au trecut de la consumul pe credit la economisire

Srdjan Kovacevic, proprietarul magazinelor Max Mara, Ermenegildo Zegna, Coccinelle, Marella şi Emporio Armani: Noi nu am avut deloc de suferit în criză dacă te uiţi la afacerile care s-au menţinut la un nivel relativ constant. Totuşi, noi ne aşteptam la creşteri de 30-50% ale businessului, astfel că putem spune că suntem afectaţi.

Srdjan Kovacevic, proprietarul magazinelor Max Mara, Ermenegildo Zegna, Coccinelle, Marella şi Emporio Armani: Noi nu am avut deloc de suferit în criză dacă te uiţi la afacerile care s-au menţinut la un nivel relativ constant. Totuşi, noi ne aşteptam la creşteri de 30-50% ale businessului, astfel că putem spune că suntem afectaţi.

Autor: Cristina Roşca

09.07.2013, 18:21 139

Srdjan Kovacevic (51 de ani), antreprenorul de origine sârbă care a deschis porţile pieţei de lux pentru România şi care a adus pe Calea Victoriei branduri precum Max Mara, Ermenegildo Zegna sau Emporio Armani, spune că în cinci-zece ani Bucureştiul va deveni centrul administrativ al Europei de Sud-Est, însă salariile nu vor creşte semnificativ după modelul anilor de boom, ba mai mult, vor avansa doar pe merit.

„Bucureştiul va deveni cel mai important oraş din zona ce se întinde până la Viena la vest şi până la Istanbul la est (mai puţin cele două oraşe – n. red.) şi care cuprinde în principal toate statele din fosta Iugo­slavie. Capitala va fi chiar mai importantă decât Budapesta pentru că pe de-o parte este aşezată strategic din punct de vedere geografic şi pe de alta beneficiază de avantajul forţei de muncă ieftine.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO