Companii

Avon: Am investit 3,7 mil. $ in promovare

06.09.2007, 18:31 87

Avon Romania, filiala locala a grupului american de cosmetice cu vanzare directa Avon, a ajuns anul trecut la o notorietate a brandului de 95% pe piata locala, in crestere fata de 59% in 2000. Compania a realizat o dublare a investitiilor in publicitate, in ultimii trei ani, iar in 2006 valoarea acestora s-a ridicat la 3,7 mil. dolari. "Anul trecut am avut vanzari de 126 mil. dolari, in crestere cu 13% fata de 2005. Am inceput foarte puternic acest an si vom creste peste nivelul pietei", a declarat ieri Angela Cretu, directorul general al Avon Romania. Un avans al vanzarilor peste ritmul de crestere al pietei ar aduce companiei majorarea cotei de piata, care este de 20% in prezent, conform unui studiu Euromonitor citat de Angela Cretu. Avon Romania a inregistrat anul trecut un profit net de 19 mil. dolari, in crestere cu 15% fata de 2005.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO