Companii

Bergenbier angajează oameni de vânzări pentru a acoperi magazinele mici

Bergenbier angajează oameni de vânzări pentru a acoperi magazinele mici
18.08.2010, 23:35 225

Producătorul Bergenbier, numărul trei în piaţa locală a beriicare a anunţat recent că va închide fabrica de la Blaj urmând adisponibiliza peste 170 de angajaţi, şi-a mărit echipa de vânzăricu 12% de la începutul acestui an cu scopul de a creşte vânzărilecompaniei în magazinele de cartier.

"În anul 2010, forţa de vânzări a Bergenbier S.A. a crescut cu12%", a declarat Mihai Ghyka, directorul general al Bergenbier SA,parte a grupului StarBev.

Reprezentanţii companiei nu au precizat însă câţi oamenilucrează în vânzări.

Ghyka nu a oferit mai multe detalii legate de strategia şiobiectivele companiei însă recrutările pentru creşterea echipei devânzări nu s-au încheiat în condiţiile în care doar luna aceastaBergenbier a postat şase anunţuri pe site-urile de recrutare onlinepentru mai multe judeţe din întreaga ţară. Potrivit acestoranunţuri, zonele în care Bergenbier SA caută agenţi de vânzări înprezent sunt Cluj, Bihor, Caraş-Severin, Bacău, Iaşi, Neamţ,Suceava şi Bucureşti.

Obiectivul urmărit de producătorul berilor Bergenbier şi Beck'sprin creşterea forţei de vânzări este dezvoltarea companiei pecanalul de retail tradiţional prin creşterea volumului de vânzăricătre magazinele de cartier şi consolidarea prezenţei mărcilor dinportofoliu la nivelul zonelor pentru care recrutează, potrivitinformaţiilor publicate în cadrul anunţurilor de recrutare.

Bergenbier SA, fosta InBev România, a fost vândută deAnheuser-Busch InBev către fondul de investiţii CVC CapitalPartners la finalul anului trecut împreună cu alte opt companii dinEuropa Centrală şi de Est pe care liderul mondial al pieţei beriinu le mai considera "pieţe-cheie".

Schimbări la Bergenbier

După schimbarea de acţionariat, conducerea companiei a fostpreluată de la începutul acestui an de Mihai Ghyka, cel care a maifost directorul general al producătorului berii Bergenbier înperioada decembrie 2005 - martie 2008, după aproape nouă ani încare a făcut parte din management.

Din momentul în care Ghyka a venit la cârma producătorului debere, compania a revenit la valorile de bază ale branduluiBergenbier - cel mai vândut din portofoliu, valori care fuseserăschimbate complet cu un an în urmă.

Astfel, culoarea ambalajului Bergenbier a fost schimbată din nouîn galben din roşu, mesajul a redevenit unul adresat publiculuimasculin după ce a fost reluată campania Ziua Bărbatului, iarBergenbier a redevenit sponsor principal al unei competiţiifotbalistice prin semnarea unui contract cu Liga I, după ce apierdut contractul derulat timp de zece ani cu echipa naţională defotbal la finalul lui 2008.

"În ceea ce priveşte modificarea reţetei, revenirea la culoareagalbenă a însemnat şi o îmbunătăţire a acesteia, către o bere câtmai completă şi masculină. Cel mai important lucru este că laînceputul acestui an am luat o serie de decizii care încep să dearoade, iar semnalele din piaţă sunt pozitive", a afirmat Ghyka.

El a completat că în urma acestor schimbări cota de piaţă acompaniei a crescut cu 1% în prima jumătate a acestui an, potrivitstudiilor realizate de compania de cercetare a pieţei MEMRB citatede şeful Bergenbier.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO