Companii

Biborteni isi diversifica portofoliul si investeste 2,5 mil. euro in promovare

07.06.2007, 18:53 39

Producatorul de apa minerala Biborteni, parte a Euro Group, care detine si producatorul de vinuri Murfatlar, estimeaza cresterea vanzarilor cu 25-30% in acest an fata de 2006, ca urmare a extinderii gamei de apa minerala carbonatata cu trei sortimente, cu grad diferit de carbonatare. Compania a vandut anul trecut 31,5 mil. litri de apa minerala Biborteni.
"Ne propunem sa castigam 1-2% din piata apelor minerale imbuteliate la nivelul unui an", a declarat Madalin Simion, brand manager Biborteni.
Compania Bibco Biborteni si-a planificat in acest an un buget de 2,5 mil. euro pentru promovarea produselor lansate recent, precum si a apei minerale Valea Brazilor, intrata pe piata la sfarsitul lui 2006, si a limonadei imbuteliate Limo.
"Apa minerala Valea Brazilor, pozitionata pe segmentul de pret value for money (cantitate mai mare pentru un pret mai mic - n. red.), ar trebui sa ne creasca vanzarile cu minim 20% in acest an fata de 2006", a mai spus Simion.
Bibco Biborteni a inregistrat vanzari de aproximativ 12 mil. euro in anul 2005, pe segmentul apei minerale si al sucurilor, potrivit ultimelor date financiare comunicate de companie. Compania concureaza cu Romaqua Group, Coca-Cola HBC Romania, Pepsi Americas Romania, Perla Harghitei sau Apemin Tusnad, pe o piata estimata la 1,1 mld. litri in 2006.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO