Companii

Body Shop mizeaza pe vanzari cu 19% mai mari

27.02.2007, 19:12 31

Compania The Body Shop Romania estimeaza, pentru acest an, vanzari de 2,2 milioane de euro, in crestere cu 18,9% comparativ cu valoarea de 1,85 milioane de euro raportata in 2006. "Cresterea include o evolutie fireasca a pietei prin cresterea consumului de produse cosmetice, dezvoltarea de noi game proprii si diverse actiuni de promovare a conceptului The Body Shop", a declarat directorul executiv al companiei, Dana Tudorache. The Body Shop Romania opereaza sase magazine de cosmetice, in Bucuresti (patru unitati), Timisoara si Constanta. "Suntem in discutii avansate cu proprietarii unui viitor mall din Bucuresti, cu care dorim sa finalizam contractul de inchiriere. Valoarea investitiei intr-un magazin este de circa 100.000 - 150.000 de euro, indiferent de locatie, in functie de suprafata magazinului respectiv", a spus Tudorache. La nivel mondial, The Body Shop detine 2.000 de retele, care comercializeaza produse cosmetice. Compania este detinuta in proportie de 18% de fondatoarea firmei, Anita Roddick, si sotul acesteia. In luna iunie a anului trecut, compania a fost preluata de producatorul de cosmetice LeOreal. Actionarii The Body Shop Romania sunt companiile Ginkgo Ltd. din Grecia, cu 60% din capitalul social, si Sarantis Romania, cu 40%. Compania britanica The Body Shop International a intrat pe piata romaneasca in 1999, printr-o franciza cu firma elena Ginkgo.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO