Companii

Brandocracy, platformă de consultanţă în branding şi marketing strategic fondată de Anca Rarău, şi-a triplat afacerile în ultimii doi ani şi a închis 2021 cu venituri de 1,3 mil.lei.”Consultanţa pentru employer branding va fi pe val în 2022”

Brandocracy, platformă de consultanţă în branding şi...

Autor: Roxana Rosu

31.01.2022, 15:00 270

Brandocracy, platformă de consultanţă în branding şi marketing strategic fondată în 2017 de Anca Rarău, şi-a triplat veniturile în ultimii doi ani, încheind anul 2021 cu o cifră de afaceri de 1,3 milioane de lei.

Proiectele nou-intrate în portofoliul platformei au generat anul trecut un avans al afacerilor de 58%, iar pentru 2022 Brandocracy estimează un plus de 30%.

”Noi spunem mereu că în spatele oricărui brand sunt oameni şi ne bucurăm să descoperim că tot mai mulţi antreprenori şi executivi români înţeleg valoarea dată de conexiunile dintre cultura organizaţională şi puterea brandului, dintre o strategie de marketing bine lucrată şi poziţionarea companiei în piaţă. Pentru noi, 2021 a fost un an extraordinar, în care ne-am triplat afacerile faţă de acum doi ani. Practic, perioada 2020 – 2021 a fost cu creşteri pe toate planurile – atât ca număr de clienţi, cât şi ca echipă. Mă aştept ca şi acest an să fie la fel de bun, având în vedere proiectele de amploare, cu companii şi branduri naţionale puternice pentru care echipa Brandocracy lucrează. Mă refer atât la clienţi care sunt cu noi de doi-trei ani deja, dar şi la colaborări pe care le-am demarat chiar la începutul acestui an”, a declarat Anca Rarău, fondator Brandocracy.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO