Companii

Brandtailors: Antreprenorii vin către firmele de branding doar când îi doare

Andreea Florea, 29 de ani, managing partner al Brandtailors: Înainte de 2010, companiile ar fi făcut un brand nou, însă acum fac extensie de linie nouă sau fac subbranduri

Andreea Florea, 29 de ani, managing partner al Brandtailors: Înainte de 2010, companiile ar fi făcut un brand nou, însă acum fac extensie de linie nouă sau fac subbranduri

Autor: Mădălina Dediu Panaete

15.06.2015, 00:06 278
Piaţa de branding, estimată la circa 4 mi­lioane de euro, a fost una dintre puţinele industrii care au bene­ficiat de efectele crizei  economice instalate în 2009, astfel că, deşi valoarea proiectelor a scăzut din cauza bugetelor mai mici ale companiilor, numărul acestora a avansat comparativ cu anii anteriori.
 
„Industria de branding este foarte puţin profilactică, oamenii vin numai când îi doare şi atunci când încep să scadă, când lansează alte lucruri şi nu au succes, când fac greşeli. Atunci se întreabă ce s-a întâmplat şi vin la noi să îi ajutăm. Cu cât e mai rău, cu atât, din păcate, oamenii apelează la serviciile de consultanţă şi design de brand. În privinţa proiectelor nu am avut probleme în criză, din contră“, a declarat Andreea Florea, 29 de ani, ma­naging partner al Brandtailors, una dintre cele mai mari companii de consultanţă şi design de brand, şi fondator al Sigla şi Lozinca, divizia dedicată IMM-urilor a Brandtailors.
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO