Companii
Brandul de apă Aquatique creşte cu 50%. „Lucrăm în trei schimburi, ne punem problema creşterii capacităţii de producţie“
Radu Lăzăroiu, directorul general al Romaqua Group: Anul acesta menţinem trendul de creştere de 50% al vânzărilor faţă de anul anterior. Nu suntem la nivelul Borsec şi o să mai dureze mult până îl ajungem
Aquatique este un brand de ape minerale aflat în portofoliul Romaqua Group, cel mai mare business antreprenorial din producţia de băuturi răcoritoare şi bere.
Romaqua Group, cel mai mare jucător român din industria băuturilor, care are în portofoliu brandurile Borsec, Aquatique, Giusto şi Albacher, mizează anul acesta pe o creştere de 50% a vânzărilor apei Aquatique, un produs care anul trecut a generat vânzări de aproape 28 milioane de euro, având o contribuţie de 18% la formarea cifrei de afaceri a companiei Romaqua Group.
Pe piaţa apei minerale compania Romaqua Group are o cotă de piaţă de 40%, din care brandul Aquatique reprezintă 5%, potrivit lui Radu Lăzăroiu, directorul general al Romaqua Group.
„Primul an al Aquatique a fost indentic cu cel al Borsec în ceea ce pirveşte producţia. De atunci şi până anul trecut am crescut de 15 ori producţia Aquatique. Anul acesta menţinem trendul de creştere de 50% al vânzărilor faţă de anul anterior. Nu suntem la nivelul Borsec şi o să mai dureze mult până îl ajungem. Nu vreau să fac comparaţii, dar e o diferenţă ca între România şi Elveţia.“
Anul trecut, Romaqua a îmbuteliat 45 de milioane de litri de apă marca Aquatique, iar anul acesta managementul companiei şi-a propus să ajungă la 65 de milioane de litri cu acelaşi produs, în care a investit peste 30 de milioane de euro de la intrarea pe piaţă, acum zece ani.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Concedierile silenţioase din business: Cel puţin 3.000 de angajaţi din 40 de companii au rămas fără loc de muncă în urma concedierilor colective din primul trimestru din acest an
-
Christian Tour, una dintre cele mai mari agenţii de turism din piaţă, se află în discuţii pentru achiziţia unor jucători. „Ne aflăm în discuţii cu câteva agenţii, sperăm să se concretizeze în următoarea perioadă.“
-
Bursă. 15 din cele 20 de acţiuni din indicele bursier BET sunt pe plus de la începutul acestui an. Sphera şi Aquila s-au apreciat cu câte 30%, triplu faţă de creşterea indicelui
-
Avertisment. Până la jumătate dintre muncitorii din ţări din afara UE ar putea pleca din România în căutarea unor salarii mai bune. Construcţiile, HoReCa şi retailul, cele mai afectate sectoare
-
Cel mai mare oraş smart din Europa, un proiect de 8 miliarde dolari controversat şi în egală măsură fascinant, prinde contur în Grecia după întârzieri de un deceniu
-
ZF Investiţi în România! Sorin Preda, Global Vision: Discutăm un nou parteneriat, post Globalworth, care poate implica vânzarea activelor logistice rămase în portofoliul nostru. Cash-ul va merge într-un nou vehicul investiţional
-
Sorin Pâslaru, ZF: Anul alegerilor. Cine răspunde pentru faptul că avem cea mai mare inflaţie din UE, cea mai rapidă creştere a datoriei externe şi a datoriei publice?
-
Cum a ajuns producătorul de mezeluri Fox din România, deţinut de familia Vulpe, să facă 477 mil. lei cu 950 de angajaţi
-
Iaşi te inspiră!, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Lucian Haraga Jr, Semtop Group, cu afaceri de 330 mil. lei: Ne uităm să achiziţionăm ferme cu potenţial irigabil. Este un moment dificil în piaţă, iar în astfel de momente apar oportunităţi
-
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Alexandra Bogatu, proprietara platformei de închiriat apartamente în regim hotelier Rezident, a investit 2 mil. euro într-un hotel boutique la malul mării. „Vrem un grad mediu de ocupare de 70% anual“
-
ZF Economia Verde. Raluca Fişer, Green Revolution: Extindem anul acesta proiectul I’Velo şi la Timişoara, unde începem cu 9 staţii şi 320 de biciclete
-
Adrian Vasilescu, BNR: Ce-i leagă pe oameni de banii lor
-
Afaceri de la Zero. Cum au crescut. Jumping House, un centru de activităţi sportive recreative cu trambuline, s-a extins de la Cluj-Napoca la Oradea, iar fondatorii caută malluri pentru a se dezvolta mai departe. „Se vede avantajul centrului comercial“
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Alexandru Angelo, investitor: Văd trei scenarii pentru politica monetară a Rezervei Federale, unul dintre ele spunând că instituţia ar deveni loială politicului şi ar scădea dobânzile indiferent de datele economice
-
Ce spun bancherii şi consultanţii despre perspectivele digitalizării: Sistemul bancar este încă la început în privinţa inteligenţei artificiale, a digitalizării şi, în continuare, este o discrepanţă mare rural-urban