Companii

Brandul de bere Heineken a avut vânzări în creştere cu peste 10% în S1/2019

Brandul de bere Heineken a avut vânzări în creştere...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

31.07.2019, 00:05 293

Consumul de bere per capita s-a situat la 85 de litri, însă producătorii vorbesc despre o atenţie mai mare a consumatorilor către produse premium.

Heineken, unul dintre cele vândute branduri de bere de pe plan local, a avut în primul semestru o creştere a volumelor de două cifre (peste 10% - n. red.), arată cel mai recent raport al companiei-mamă din Olanda. Avansul vine în condiţiile în care şi în anii anterior brandul a avut creşteri cu peste 10%. Creşteri similare a avut şi în Brazilia, Mexic, Rusia, Marea Britanie, Portugalia, Marea Britanie şi Germania. Aceasta este singura menţiune făcută în raportul companiei despre România. Per total, brandul Heineken şi-a majorat volumele cu 6,9%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO