Companii

Brandul românesc de cosmetice Cupio a ajuns la o reţea de 15 magazine offline şi unul online şi la afaceri de 7 mil. euro. Afacerea Cupio a fost fondată de soţii Răzvan şi Raluca Ştefănescu acum aproape opt ani

Antreprenori locali

Compania a accelerat expansiunea în ultimii ani după ce în 2018 nu a fost inaugurat niciun magazin. În 2019 însă au fost deschise cinci unităţi deşi planul iniţial era de doar două.

Compania a accelerat expansiunea în ultimii ani după ce în 2018 nu a fost inaugurat niciun magazin. În 2019 însă au fost deschise cinci unităţi deşi planul iniţial era de doar două.

Autor: Cristina Roşca

27.01.2020, 16:20 300

Afacerea Cupio a fost fondată de soţii Răzvan şi Raluca Ştefănescu acum aproape opt ani. Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 20-25% în 2019.

„Cupio este un business de familie fondat de mine şi de soţia mea acum aproape opt ani. Am pornit de la ideea că vrem să facem ceva împreună ca să câştigăm mai bine. Nu ştiam ce ne dorim, dar ştiam că dacă ne aliem şi ne unim forţele putem face ceva bine“, spune Răzvan Ştefănescu.

El adaugă că Raluca Ştefănescu a lucrat anterior în companii multinaţionale, mai exact în domeniul cosmeticelor pe vânzări. Răzvan Ştefănescu şi-a deschis în ultimul an de facultate un magazin într-un centru comercial din Timişoara. Magazinul vindea orice, de la cosmetice la ciorapi de damă, scutece, capoate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO