Companii

Brenac mizeaza pe magazinele de proximitate

21.06.2007, 19:42 47

Producatorul de lactate Brailact, care detine brandul Brenac, intentioneaza sa se dezvolte pe plan local prin intermediul magazinelor de proximitate, desi produsele companiei sunt comercializate in majoritatea marilor lanturi de retail.
"Ne intereseaza sa fim mai bine reprezentati la nivelul magazinelor de proximitate, motiv pentru care am si decis dezvoltarea centrelor de distributie in marile orase din tara", a declarat Yannis Mythis, directorul general al companiei.
Compania detine un singur centru de productie, la Braila, si centre de distributie in 14 orase din tara. Brailact va deschide un centru de distributiein Bucuresti, in care a investit aproximativ un milion de euro.
"Inainte acopeream doar orasul Bucuresti si partea de sud si nord-est a tarii, iar acum am inceput distributia nationala", a spus directorul general Brailact.
Producatorul a finalizat recent un proiect de investitii in valoare de 6,5 milioane de euro in retehnologizarea si modernizarea fabricii de lactate, dar si in dezvoltarea sistemului de distributie.
Reprezentantii companiei intentioneaza ca in cursul acestui an sa schimbe ambalajul catorva produse din portofoliul detinut, dar si sa lanseze noi produse pe plan local. Reprezentantii Brailact au declarat ca sunt interesati sa exporte in Europa de Vest, desi in prezent valoarea exporturilor este redusa. Potrivit lui Yannis Mythis, Brailact a finalizat anul trecut cu o cifra de afaceri de 8 milioane de euro, in crestere cu 50% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Mythis estimeaza ca in 2007 compania va trece pe profit, fata de anul trecut cand compania a inregistrat pierderi in urma fuzionarii dintre Brailact si Tima Intercom.
"Nu cred ca vom mai avea pierderi, avand in vedere ca am finalizat programul de investitii", a afirmat Yannis Mythos.
Tima Intercom, detinuta de investitorii greci Tirpintiris Antonios si Malideros Theodoros, a preluat in a doua parte a anului 2004 pachetul majoritar Brailact de la societatea Parametru Commercial Engeneering, aflata atunci in lichidare judiciara. Anul trecut, in urma fuziunii prin absortie a companiei Tima Intercom de catre Brailact, actionarii majoritari ai Brailact au devenit Tirpintiris Antonios si Malideros Theodoros, cu participatii egale de 48,67%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO