Companii

C & A, numărul trei pe piaţa de modă: Competiţia de pe piaţa românească este tot mai dură

C & A, numărul trei pe piaţa de modă: Competiţia de...

Autor: Cristina Roşca

07.07.2017, 00:07 1483

Retialerul de modă C & A, care a intrat pe piaţă în 2009, a ajuns astăzi la o reţea de aproape 40 de magazine şi la afaceri de 375 de milioane de lei, rezultat cu care grupul olandez se află pe locul trei în topul reţelelor de modă după  Inditex (proprietarul Zara) şi H &M.

„În 2016 compania noastră a deschis cinci magazine în România. Totodată, am iniţiat o serie de schimbări în ceea ce priveşte layout-ul magazinelor, astfel că la finalul anului trecut am văzut o creştere în primul rând a vânzărilor like for like (comparabile, n.red.)“, spune Norbert W. Scheele, director al C & A Mode în Europa Centrală şi de Est. El nu înaintează cifre pentru 2017.

Grupul C & A este unul dintre cei mai mari jucători din moda europeană, cu circa 1.600 de magazine pe mai multe pieţe de pe Bătrânul Continent. Compania a intrat pe piaţa locală în 2009, primul an de criză financiară, şi s-a extins în marile oraşe ale ţării cu magazine generoase, de la 1.500 la 3.000 mp. Brandul activează pe segmentul preţurilor mici, astfel că a prins pe piaţa locală unde preţul este unul dintre principalele argumente în procesul de achiziţie.

„Compania noastră îşi va menţine trendul ascendent pe care se află de câţiva ani. Primul trimestru din anul nostru financiar a fost bun pentru noi, cu o creştere importantă a cifrei de afaceri, ceea ce ne-a dat un imbold pentru cea de-a doua parte a anului.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO