Companii

Carrefour ajunge la peste 12.000 de angajati anul viitor

Carrefour ajunge la peste 12.000 de angajati anul viitor

Investitiile in extinderea retelei Carrefour pot fi estimate la 450 mil. euro in intervalul 2009 - 2012

04.12.2008, 16:03 64

Grupul Carrefour va incheia acest an cu aproximativ 10.500 de angajati pe piata locala, iar anul viitor va mai face inca 1.800 de angajari.

"Nu resimtim efectele crizei si in luna aceasta (decembrie - n.r.); cu siguranta vanzarile vor fi foarte bune datorita sarbatorilor. Cei 10.500 de angajati vor lucra in sediul central, in hipermarketurile Carrefour - inclusiv agentiile Carrefour Voiaj si in supermarketurile Carrefour Express. Anul viitor vor mai fi angajati inca 1.800 de oameni", spune Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour.
Cele 1.800 de angajari pentru anul viitor sunt destinate deschiderii de noi magazine.
Potrivit unui raport al companiei Hyparlo, care detine hipermarketurile Carrefour in Romania si mai multe magazine in Franta, Carrefour isi va extinde reteaua de hipermarketuri in Romania cu 7 unitati pe an, ajungand la aproximativ 40 de magazine de acest tip la orizontul lui 2012. Investitiile in extindere pot fi estimate la 450 mil. euro pentru intervalul 2009 - 2012.
In ultimii doi ani, competitorii nou intrati pe piata - Real si Kaufland - au devansat reteaua Carrefour ca numar de unitati. De asemenea, Carrefour vizeaza trecerea pragului de vanzari de un miliard de euro la finele acestui an, cand va avea 21 hipermarketuri la nivel local. Singurii retaileri care ruleaza afaceri de ordinul miliardelor de euro in Romania sunt in prezent grupurile germane Metro (Metro Cash & Carry, Real Hypermarket) si Rewe (Selgros Cash & Carry, Billa, Penny Market). Comertul modern din Romania era estimat de Planet Retail la 7 miliarde de euro la nivelul anului 2007. Companiile din IT&C, FMCG, farma si retail inca mai fac recrutari.
Ca tendinta generala, specialistii in resurse umane spun ca domeniile care fac angajari consistente in perioade de incetinire economica sunt cele care satisfac nevoile simple ale consumatorului.
Din acest motiv, productia de bunuri de larg consum si retailul au ramas in picioare mai ales pe acele sectoare care produc produse la preturi usor accesibile.
Retailul este de altfel unul din domeniile care au recrutat cel mai puternic in ultimii ani, iar planurile de expansiune anuntate necesita in continuare campanii semnificative de angajare.
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO