Companii

Cine stă în spatele reţelei de încălţămite Bata

Foto: Silviu Matei

Foto: Silviu Matei

Autor: Cristina Roşca

11.02.2013, 00:07 3693

Eugen Păturan, românul care deţine împreună cu soţia sa franciza magazinelor de încălţăminte Bata în România, vrea să investească şi în agricultură sau producţie de­oarece, spune el, toate oportunităţile din retail au fost deja prospectate. "Retailul nu cred că mai are oportunităţi neprospectate. Caut proiecte noi şi pentru moment nu este nimic finalizat", explică el.

Retailul a fost timp de mulţi ani preferatul investitorilor deoarece în perioada în care consumul avansa şi cu 20% câştigurile erau mari şi rapide. În ultimii ani, marcaţi de scăderea consumului, investitorii s-au orientat către domenii care fuseseră în anii de boom într-un con de umbră.

Eugen Păturan a luat decizia de a varia domeniile de investiţii după zece ani în care a pariat pe industria de încălţăminte. El a adus franciza Bata în România în 2003. În paralel, în primii ani, el a condus din poziţia de country manager şi operaţiunile locale ale producătorului de electrocasnice Indesit.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO